Златибор је најпопуларнија туристичка дестинација у Србији

Према подацима Републичког завода за статистику, Златибор се истиче као најпосећенија дестинација међу домаћим туристима у првих седам месеци ове године.

У периоду од јануара до јула, Златибор је забележио 543.977 ноћења домаћих гостију, што представља раст од 17% у поређењу са истим периодом претходне године. Ови резултати јасно показују да је Златибор и даље најпопуларнија дестинација, захваљујући својој богатој понуди туристичких атракција, културних догађаја и смештајних капацитета.

Поред Златибора, омиљене дестинације домаћих туриста су и Копаоник, Врњачка Бања, Београд, Сокобања. Иако су и ове дестинације оствариле значајан број ноћења, Златибор се издваја као лидер домаћег туризма Србије.

Када је реч о иностраним туристима, Београд је и даље најпосећенији (10% више ноћења страних туриста у односу на претходну годину). Овај податак потврђује да је престоница Србије и даље омиљена дестинација за стране посетиоце. Ипак, Златибор је остварио изванредан резултат са страним гостима, забележивши повећање броја ноћења за чак 35% у односу на претходну годину. Овај раст указује на све већу препознатљивост Златибора на међународном туристичком тржишту.

                „Златиборско културно лето“ је ове године имало бројне и разноврсне садржаје који су могли да задовоље различита интересовања посетилаца. Поред културних дешавања програм су чиниле и спортске манифестације.

Туристичка организација Златибор се посебно истакла у промоцији дестинације кроз иновативне производе попут Златибор City Card-a и атрактивне наградне игре приликом које је извучен добитник аутомобила Opel Corsa. Сезона је додатно обогаћена успешним фестивалима укључујући Међународни фестивал спортског филма, као и сарадњу са привредним делегацијама, што је потврдило Златибор као једну од најпожељнијих дестинација у Србији.

                (Банатски добошар / Туристичка организација Златибор)